Sieciowa edycja konwentu QuakeCon przyniosła ze sobą nie tylko coś dla fanów serii Quake od studia id Software. To także panele innych twórców należących do Bethesdy, w tym zespołu pracującego nad rozwojem Fallouta 76. Ten potwierdził datę premiery Fallout Worlds, czyli systemu serwerów dedykowanych, które trafią do gry 8 września. Informację zdradzono w trakcie wczorajszego panelu poświęconego produkcji.
Tak jak zapowiadano, Fallout Worlds pozwoli na tworzenie własnych światów i modyfikacje wielu ich elementów. Usunięcie limitów terenu pod zabudowę lub wymagań co do elektryczności, zmiana statystyk wrogów, poziomu trudności lub systemu fizyki – to wszystko i jeszcze więcej będzie możliwe na spersonalizowanych serwerach. Co więcej, prócz tego w grze pojawią się tzw. Public Worlds - światy z zasadami ustalonymi przez twórców, które będą dostępne tylko przez pewien czas. Jest to o tyle istotne, że tylko gracze z aktywnym abonamentem Fallout 1st będą mogli tworzyć dedykowane serwery. Na szczęście Fallout 1st nie będzie potrzebny do zabawy w światach stworzonych przez znajomych.
Oprócz tego
Bethesda wspomniała też o dalszych planach rozwoju
Fallouta 76. Nie obyło się bez wzmianki o obchodach Halloween i innych świąt. Wygląda więc na to, że firma nie zamierza porzucić produkcji, która swego czasu zyskała niechęć wielu graczy.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2021-08-20 15:02:02
|
|